Sunday, October 2, 2016

En son hangi ingilizce kitabı okudunuz?

  No comments
Bir kaç yazımda da belirttiğim gibi geç olsa da ingillizce kursuna gitmeye başladım.Kitap okuyarak da daha hızlı bir gelişim sergilerim diye umuyorum.
Sizlere de okuduğum kitaplardan bahsetmek istiyorum.Öncelikle kitabı alırken ingilizce seviyesine bakmanız gerektiğini hatırlatmam gerek.Kendim indermadiate seviyesindeki kitapları okuyorum.
Machbeth,1984,Tears of Giraffe okuduğum son kitaplar.Baharın gelmesiyle okuma hızım da isteğim de düşmüş durumda.Rehavet ve havanın güzel olması,adama bir şeye yaptırmıyor işte.Siz siz olun,bir işe karar verdiyseniz devam edin.Bir ara ,bir an ara verince ipin ucu hatta ip bile kaçıyor.
Tears of Giraffe,Botswana'da yazılmış bir kitap.Okumanızı tavsiye ederim.Değişik kültürleri anlama adına,kitap okuma çok güzel bir yol.Kendi dillerine ait bazı terimler,adetler ve yaşama tarzlarını öğrenme adına bulunmaz bir fırsat.Tabi sadece bu Bostwana değil mesele.Her değişik kitap değişik kültürlere kapı açar.
Son okuduğum Tears of  Giraffe,bu sadıklarımın hepsini karşılıyor.Diğer okuduğum kitaplar,bu kadar kültüre değinmiyordu.Ama son kitabım,hayatın içinden bir çok örnekler vererek kitaba değişik bir özellik vermişti.
Detektiflik hikayelerinden hoşlananlar için de uygun bir kitap.Çünkü başroldeki kadın karakterin bir dedektiflik ajansı var.Olayı de kendine özgü yöntemlerle çözdü sonunda.
Yani size söylemek istediğim,bazı kelimeleri sözlükten bakarak okusanız bile,kitap okumak güzel bir olay.Bol okuma yaptığınız günler görmeniz dileğiyle.

No comments :

Post a Comment

Comments