Wednesday, June 29, 2016

Tıraş için hangi markaları tercih edersiniz?

  No comments
Biz erkeklerin en büyük dertleri arasında tıraş da yer alıyor.Özellikle memur statüsünde çalışıyorsanız,haftada üç-beş kez kendinizi aynanın karşısına atıyorsunuz.Sonuçta iyi görünmek geekiyor değil mi?
Tıraş bıçağı olarak sizlere gilette mach 3 ü tavsiye edebilirim.Daha sonraları bu beşe kadar çıktı ama ben mach 3 te kalmayı tercih ettim.Belirli aralıklarla yenisini aldığınız için,ilk başta fiyatı çok gibi görünse de süreç içerisinde kendini amorti ediyor sanırım.
Aslında benim bahsetmek istediğim bir başka konu daha var. O da lazer epilasyon.  Yüzdeki tüylere çözüm arayanlar için erkek lazer epilasyon fiyatları çok a uçuk kaçık değil artık.Malum piyasada bir sürü lazer epilasyon merkezi var artık.
Kendim düşündüm ama denemedim açıkçası.Ancak berberde cımbız,ağda ya da ip yardımı ile temizleme metodundansa epilasyon daha masum duruyor nedense.Yazın çok yapılmadığını birinden öğrenmiştim.Güneş ışığı leke yapabiliyormuş.Kim bilir belki bu kış uğrarım birine?
Niyetim sadece dış görüntümün hoş olması gerçekten.Ekstra bir estetik derdim yok inşallah.
Yok ben her gün jilet ile uğraşmam da bir tıraş makinesi  alırım da diyebilirsiniz.Aslında bunu da düşünmek lazım.Jilet kadar temiz tıraş yapanı satın almak lazım.
Neyse bu akşam tıraş olursam artık,tüm bunları düşünürüm.Tabi siz de bir fikir vermek isterseniz yorum ekleyebilirsiniz.

No comments :

Post a Comment

Comments