Sunday, September 5, 2021

Almanya'da bankaların işleyişi hakkındaki tecrübelerim-2

  No comments
Bu yazıyı okumadan önce, bir önceki yazımı okumanızı tavsiye ederim. 

En son Sparkasse ' de hesap açmıştım. Ama işim henüz bitmemişti. Çünkü, otomatik ödeme talimatlarını değiştirmek ve eski banka hesabını kapatmam gerekiyordu. Zaten bu kadar işe sebep olan Volksbank ın aldığı yüksek aylık ücretti. Sparda-Bank 'taki çalışan, bu işlemi yapabileceğini söylemişti. Bunun üzerine ben de Sparkasse den , bu işlem için randevu aldım. Görevli tüm ödemeler için gerekli işlemleri yaptı. Bir kaç gün sonra bir mail aldım. Neredeyse tüm ödemeler taşınmıştı. Taşıyamadıklarını da mailde belirtmişlerdi. Bazıları zaten gerekli olmayan ödemelerdi. Lazım olan iki taneyi de kendim düzelttim. Olur da bu şekilde hesabınızı değiştirmek isterseniz, unutmayın: Yeni bankanız, eski hesabınızı kapatıyor ve ödemelerinizi taşıyor. Bir kaç gün önce de Volksbank tan , hesabımın kapatıldığına dair mektup aldım. Bir daha da karşılaşmayız umarım. 
Bu yeni banka hesabı ile aylık neredeyse 10 Euro kâr edeceğim. Zararın neresinden dönersek artık. Bu olaydan da bir kez daha anlıyorum ki, bankalar ah şu bankalar... 

İyi pazarlar ve herkese iyi bloglar.

No comments :

Post a Comment

Comments