Wednesday, September 25, 2019

Dil öğrenme becerileri-1

  No comments
Bugünden itibaren yeni bir yazı dizisi yazmaya karar verdim. Bu yazımda daha önce öğrenmiş olduğum dillerden edilmiş olduğum tecrübeleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Sizlerde bu yazıyı paylaşarak daha fazla insanın faydalanmasını sağlayabilirsiniz. Umarım hoşunuza giden bir yazı dizisi olur. Eksik,hatalı ya da beğenmediğiniz kısımları da yorum olarak bu yazının altına bırakabilirsiniz.
İlk başlık: Kendini tanıma
Bugün kişisel gelişimciler ile konuşsanız ya da onun yayınlarından herhangi birisine baksanız, size söyleyeceği ilk şey kendini tanımaktır. Çoğu zaman kişisel girişimcileri dinlemeyi tercih etmesem de bazı doğruları da olmuyor değil.
Kendimden örnek verecek olursam ben kitaptan çalışmayı seviyorum.Bu nedenle yeni bir dil öğrenirken, kitaptan öğrenmeyi tercih ediyorum.Seviyeme uygun kitaplar satın alıyorum. sonra da bu kitapları anlayarak ve öğrenerek çözmeye çalışıyorum.
YouTube kullanmayı bilmek çok önemli. tüm gün boş videolar izlemek yerine öğreneceğiniz dilin konularını dinlemek size zaman kazandırır. Ben kitap aldıktan sonra anlamadığın konuları YouTube üzerinden tekrar ettim. Konu anlatımlarını YouTube'dan dinledim. bugün hangi dili öğrenmek isterseniz, isteyin YouTube'da yeterince kaynak var.
İngilizce öğrenmek,Almanca öğrenmek, İspanyolca öğrenmek,Japonca hatta Çince öğrenmek bile YouTube sayesinde çok kolay.
Şimdilik,bu iki başlığı paylaşıyorum.Daha sonra YouTube kullanmak ile ilgili ayrı bir yazı yazacağım.
Yazılarımı mümkün olduğunca sizi sıkmadan ve yazıyı uzatmadan yazacağım. Umarım,faydalı bir umarım faydalı bir yazı olmuştur.Bir başka yazıda tekrar buluşmak dileğiyle.

No comments :

Post a Comment

Comments