Saturday, October 8, 2016

Hayattan neler bekleriz?

  No comments

İnsanlar,hayatlarında aradıklarını bulamadıklarında,bulduklarında aramaya başlarlar bulamadıklarını. Evet,nasıl bir cümle bu?
Anladıysanız,yorum kısmından bana ve diğer okuyuculara bunu açıklayabilirsiniz.Sonra hayatınızın ne kadarı kaldı sizce?
Hayattan farklı beklentiniz varsa,farkınızı da ortaya koymaya çalışmalısınız.Aslında bu blogu da bunun açtım ve elimden geldiğince de yazmaya çalışıyorum.İnanıyorum ki bir süre daha böyle devam edersem,güncel kalan blogum en çok okunan ve girilen bloglar arasındaki yerini alacak.
Benim hayattan beklentilerim:
İzmir,Kuşadası,Fethiye'yi gezmek
Amerika'ya gitmek
İyi bir öğretim görevlisi olarak iyi bir üniversitede çalışmak ...

Bu kadar yeter.Tabi şimdilik.Kaç tanesini yaparım bilmiyorum ama listemizin olması da güzel değil mi?En azında beklenti içinde olmak da güzel bazen..

No comments :

Post a Comment

Comments