Thursday, October 6, 2016

Eşinize doğum gününde hangi hediyeyi alabilirsiniz?

  No comments

Bu sorunun bir çok cevabı olabilir.Öncelik iki ana başlıkta toplanır:
1-Maddi durumunuz 2-Eşinizin ne sevdiği
Doğum günleri de önemli günlerdendir evlilikte evlilik yıl dönümü gibi.Doğum günü hediyesi, daha da önemlidir.Seçeneğiniz hediye,sevginizin bir göstergesi olarak sunulacak sonuçta.
Öncelikle empati yapın.Kendiniz beğendiğiniz bir hediye aldığınız zaman nasıl mutlu olursunuz değil mi? İşte şimdi mutlu etme zamanı.
Nedenlerin birincisi maddi bana göre.Mesela bir mackbook hediye ettiğinizi düşünelim.Şöyle ipince olanından.Ben kendim mutlu oldum bile.
Yok o kadar durumum diyenler için akıllı cep telefonları revaçta şimdilerde.Çok şık bir hediye olur.
Hoş bir yüzük ya da hoş bbir kolye de alabilirsiniz.
Eşinizin ne sevdiği kısmında çiçekler ilk sırada olmalı.Sevdiği rengi göz önünde bulundurun.
Kıyafet ve elbiseler  ikinci sırada olabilir. Daha önce beğendiği ama alamadığı ya da şimdi indirime giren ürünler sizin aradığınız hediye olabilir.
Yemeyin,içmeyin o günü unutmayın.Çünkü unutulmak hiçbir durumda hoşa gitmeyecek bir durum.
Eşinizin yakın arkadaşlarından da bilgi alabilirsiniz belki.Çok büyük bir süpriz olur.
Umarım aradığınız hediyeyi bulursunuz.Tabi ben de...

No comments :

Post a Comment

Comments