Friday, October 7, 2016

Boşluktan sıkılırsanız ne yaparsınız?

  No comments
Günümüz insanına baktığımda herkes bir yoğunluktan şikayetçi ki sormayın gitsin.Kime sorsan başını kaşıyacak vakti yok.Bazı zamanlar 'Getir,kafamı kaşıyayım.' diyesiniz geliyor hani.
Aslında zamanı iyi değerlendirmek en büyük hazinedir bence.Başarılı insanların hayatına baktığımda hep bunu gördüm ben.Siz hangi açıdan baktınız bilemiyorum ancak,zaman konusunda liderlerin çok dikkatli davrandığı bir gerçek.
Bu kadar boşluğun yanında bir de işsizlikten can sıkıntısı içinde olanlar var.Benim tavsiyelerim bunlara olacak.Özellikle öğrenciler,öğrenciler içerisindeki üniversite öğrencileri söylediklerimi dinlese,köşe olmasa da köşeye yaklaşır en azından.
İkinci öğretim okuyarak üniversiteyi bitirdim.Evet,durumumuz iyiydi şükür.Her ne kadar birinci öğretime puanım  yeterken ikinci öğretim yazdıysam da olsun.Önemli olan insalık!
Bir arkadaşımı hatırlıyorum üniversiteden.Birinci sınıfı beraber okuduk.Birinvi senenin sonunda KPSS'ye girdi.Kısmeti varmış ki kazandı sizin anlaycağınız.İkinci sınıfta üniversiteyi dondurarak mesleğe başladı.İlk yıl çalıştı bir yerde.Daha sonra asaletini aldı.Geldi tekrar okuduğu şehre.Üniversiteye tekrar başladı.Nasıl mı?Gündüz iş,akşam dersler.
Açıkçası daha sonra görüşemedik o arkadşla ama büyük bir ihtimal,okul bittikten sonra kurumlar arası geçişten mesleğine dönmüştür.
Boş zamanlarınıza değer verin yani gençlik.Nerede ne kadar varsa iyi kullanın.
Bir diğer sıkılanlara tavsiyem:Blog yazarlığı. Kormayın,bir yerden mezun olmanıza gerek yok.Sadece benim gibi aklınıza gelenleri yazın.Oldu bitti işte.Bir sene içinde iki günde bir yazı ekleseniz 180 içerik olur ortalama.Tabi siz bunu alıştıktan sonra 200' e de tamamlarsınız.
Şimdi elimizde bir yıllık blog,200 tane de yazı oldu.Haydi Google Adsense başvurusu yapmaya.Ya da iyi bir ziyaretçi trafiğiniz olduysa başka reklam şirketlerine.
Daha sıkılıyorsanız ve vaktiniz varsa dil öğrenmeye.Bence yatırımların ve boş geçen vaktin en güzel şekilde değerlendirilme şekillerinden bir tanesi de bu.
Başka da ekleyecek bir sürü iş vardır da ben sizi kasmak istemiyorum.İyi eğlenceler.Hayatı iyi yaşamayı deneyin.

No comments :

Post a Comment

Comments