Sunday, June 14, 2020

Koşmak sağlığa faydalıdır

  No comments
Uzun bir sürenin ardından tekrar koşmaya başladım. Haftasonu çalışmıyorsanız, mutlaka koşmalısınız. Bu virüslü ortamda "Ne koşması?" dediğinizi duyar gibiyim.Evet, haklısınız. Ancak,benim bulunduğum yer koşmaya son derece müsait. Zaten kendi hayatınızı göz önüne getirin. Sadece konuşmak için değil, spor yapmak için hiç zamanınız oldu mu? bu soruyu kendime sorduğumda aldığım cevaplar: " iş var,güç var. Aile var ,o var, bu var. Ama hep bir bahane var. " 
Uzun süre sonra koşmaya başladı başladığım için, vücudum çok zorlandı ilk başlarda. Nefes almakta ve koşmakta çok zorluk yaşadım. Sağ ve sol baldırlarım ,koşuya alışık olmadıkları için birer gün arayla çok ağrıdılar. Ancak şimdi, daha uzun süre ve ağrısız bir şekilde koşabiliyorum. 
Koşmak insanı acıktırıyor tabii ki. geldiğimde güzel bir kahvaltı ile kendimi ödüllendirdim :) Havuzlar açıldığı zaman yüzmeye de gitmeyi düşünüyorum. 
"Koşmanın faydaları nelerdir?"  sorusuna cevap aramaktan öteye gidin ve önce koşun. Sonra da faydalarına bakarsanız. Büyük bir ihtimalle ,yaşadıklarınızı doğrulayacak şeyler okuyacaksınız. 
14 haziran pazar gününden herkese selamlar...

No comments :

Post a Comment

Comments