Monday, March 25, 2019

Hayattan zevk almaya bakın.

  No comments
Bu bloga ilk yazımı, 30 haziran 2016'da girmişim. Üç yıla aşkın süredir de bir şekilde yazmaya devam ettim.
İlk başlarda, açtığım blogun ismine, temasına çok özenirdim. Bu blog, bu şekli alana kadar bir çok blog açıp kapattım. Şu anda, içerik girmek dışında başka bir şey yapmıyorum.
Üç yıla yakın süredir ne yaptım?
Son yıllarda,hiç ilgilenmedim diyebilirim. En büyük sebebi, maddiyat oldu. Hiçbir geliri olmadığı halde neden uğraşayım?
Bu, büyük bir hata tabi ki. İnsanlar,her işini gelir ve maddiyat kaygısı içerisinde yapınca; yaşamak değil de geçiştirmek oluyor.
Size neyi tavsiye ederim?
Hayat bir şekilde geçiyor demeyin. Zevk aldığınız uğraşları bırakmayın. Şu an dediğim gibi yapsaydım; binden fazla içeriğe sahip, her gün yüzlerce kişi tarafından ziyaret edilen bir bloga sahip olurdum. Maddiyat kaygım da kendiğinden çözülmüş olurdu.
Yaptığınız işlerde ısrarcı olun. İlk denemede vazgeçmeyin.
Bakalım,şimdi ne kadar yazacağım:)

No comments :

Post a Comment

Comments