Tuesday, December 25, 2018

Neleri seçme şansınız var?

  1 comment
Öncelikle herkese merhaba. Uzun zamandır sizlerle bir yazı paylaşmadım. Belki de paylaşamadım. Ancak,blogumun Alexa değerinin sürekli artması, beni yeniden yazmaya teşvik etti.
Hayat, bize seçme şansı bırakmaz çoğu zaman. Ya da biz seçmesini bilemeyiz. Geriye de sadece,yaşanmamış olanların pişmanlığı kalır. Peki seçme şansım olsaydı,neleri daha düzgün yapmak isterdim?
* Öncelikle, insanî ilişkilere daha çok önem verip daha sosyal biri olmak isterdim.
* Daha çok kitap okumak isterdim. Lafın gelişi değil, okudukça düzelen konuşma şeklime bakarak söylüyorum bunu.
*Yabancı dil öğrenmek isterdim. Sadece İngilizce değil. Almanca öğrenmek, İspanyolca öğrenmek isterdim. Lütfen, bunların hepsi bana yabancı esprisi yapmasın kimse :)
* Sevdiklerimi gözümün önünden ayırmaz,değer vermek için yanımda olmamalarını beklemezdim.
Sıra sizde. Seçme şansınız olsaydı,siz neleri daha düzgün yapardınız?

1 comment :

Comments