Tuesday, November 7, 2017

7 Kasım 2017: İngilizce öğrenme aşkı

  No comments
  İngilizce öğrenme isteğimden vazgeçmedim. Boş kalmaktansa ingilizce öğrenmek daha iyidir.
       Yabancı dil öğrenmek istiyorsanız,devamlılık önşartınız olsun. Durumunuz müsait ise ingilizce kursuna gidin. Çok faydasını görürsünüz. Tabi bu diğer yabancı diller için de geçerli. Ben daha önce şartlar elverseydi, Rusça ya da İspanyolca da öğrenmek isterdim. Belki o dillere olan kabiliyetim daha fazladır.
        Vaktimi de boşa geçirmemeye karar verdim yeniden ;) Genelde bu tür kararları pazartesi verirdim. Neyse ki bu gün günlerden salı. Çok geç kalmış sayılmam.
        Hayatına bir yön vermek istersen, önce plan yapmayı dene. Belki tutar. Olmadı doğaçlama dalarsın.
       Kendine iyi davran,hayatını iyi değerlendir.

  

No comments :

Post a Comment

Comments