Monday, February 20, 2017

Gerçekten zamanımız yok mu?

  No comments
Uzunca bir süredir bir şeyler yazmamış olmam aklıma bu soruyu getirdi : Bunca zaman ne yaptım ben?
Boş geçirdiğim zaman dilimleri,nedense her aklıma geldiğinde bir hüzün kaplıyor içimi. Belki sizde de aynısı oluyordur. Çok bir cevap bulamasam da zaman konusunda daha dikkatli olmam gerektiğini hatırlıyorum bu soru ile.
Sonra sosyal medya hesapları geliyor gözümüzün önüne. Facebook,twitter,instagram,pinterest ... diye sıra uzayıp giderken, zamanımın da azaldığını hissediyorum. İyi de kapatalım,gitsin mi? Bence kontrollü kullanım en iyisi. Tercih ve ayarlar size kalmış.
Sonra incir çekirdeğini doldurmayan meselelere uzun uzun konuşmam geliyor aklıma. Arkadaşın birinin ortaya attığı ve benim 'Yia, o öyle değil. ' diye başlayıp saatleri bulan gereksiz konuşmalar... Arkadaş sohbeti iyi de gereksiz ve çözümsüz konular çene yorgunluğu bence.
' Zaman nasıl değerlendirilir?' üzerine bir yazım vardı. Bayağı bir kitle okumuştu bu yazıyı. Belki de çözüm bu yazıdadır.
Büyük bir sabırla bu yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizce de gerçekten zamanımız yok mu gerçekten?

No comments :

Post a Comment

Comments