Saturday, October 8, 2016

Zaman nasıl değerlendirilir?

  No comments

Kısacası her şey.Ama ben size uzun uzun anlatmak istiyorum.Zamanı değerlendirmek,çoğu insanın isteyip de başaramadığı bir kavram ne yazık ki.Zaten zengin ya da mutluluğu yerinde olanlar o yüzden az sanki?
Ben bu aralar ingilizce kursuna gidiyorum.Şimdilik iyi gidiyor.tavsiyemdir özellikle işi olmayan ama kendini sürekli dolu hisseden üniversite öğrencilerine,okul bitmeden iyi bir ingilizce öğrenin!'Neden ingilizce öğrenmeliyim?' sorusunu soracak kimse kalmadı diyerek, o kısmı siz değerli okuyucularıma bırakıyorum.
Bir ara Genç Beyin Dergisi'nde dil öğrenmenin hafızayı güçlendirdiğini okumuştum.Katılıyorum da.'Boş oturma,bedava çalış.' ya da rahmetli Kemal Sunal'ın bir filminde dediği gibi 'Boş oturup durmaktansa,uyuz olup kaşınmak daha iyidir.' sözleri buna destek olarak gösterilebilir.
Hava güzelse,pazarı beklemenize gerek yok bence.Yakınlardaki bir parkta yürümek için birilerinin ısrarını beklemeyin.Güzel bir kahvaltıdan sonra,hele de yürürüşün sonunda güzel bir de çay içilecek yer varsa...
Ahh İstanbul!
Aileniz varsa meşhur olan AVM gezisi yapılabilir.Neden pazar günü değil?Çünkü pazartesi işbaşı var.Haftaya yorgun başlamak istemezsiniz.Malum pazartesi sendromu diye bir şey de var.İşlerini,alış-verişinizi erken bitirmek en iyisi.Tabi bu biraz da erkek bakış açısı.Bayanlara da sormak gerek.
Araştırma yapın.Tabi bu işinizin dışında ise.Mesela öğretmen olan ben,kendi mesleğim hakkında,özellikle de beni bu mesleğe bağlayacak örnekler bulamaz mıyım?Neden olmasın?Hayatı kendimize sıkıcı kılmamak gerek.En nihayetinde  devam ediyor.
Filme gitmek aklıma son gelen seçenek.Tabi kim ile ne zaman ve nasıl? 5N1K gibi oldu ama neyse.Güzel bir film izlemek için iyi bir araştırma yapmanızı tavsiye ederim.Sonra hem paranıza hem zamanınıza acımayın.
Bu günlük bu kadar değerli okurlarım.Kendinize dikkat edin.Diğer bir programda(yazıda) okunmak dileğiyle.

No comments :

Post a Comment

Comments