Wednesday, June 29, 2016

Zaman nasıl değerlendirilir?

  No comments
Bundan önceki yazımda bazı uğraşlara değinmiştim.Hazır tatil bitmeden zaman nasıl değerlendirilir konusuna bir belki de daha fazla yazı yazmaya karar verdim.
Daha belirli konulara değinmek istiyorum.Tatil planınız nasıl bilmiyorum ama  size olta ile balık avlamayı  tavsiye ederim.Önceliğimiz iyi ya da durumunuza göre bir olta bulmak.Mesela ben çocukken,kamışın ucuna bağladığım misina ipi ile balık tutardım.Çocukluk yılları tabi.. İş yok güç yok.
Sonra bize lazım olan bol balık olan bir yer.Deniz,göl,dere ... Bu sizin tatil yerinize bağlı.Bu iki şart tamamlandıktan sonra işimiz büyük ölçüde halloldu demektir.
Sıra balık yakalamaya geldi.Kimine göre usta kimine göre acemi şansı dediğimiz işlerden biri de olta ile balık yakalamak.Yemi takarsınız,suya atarsınız.Sonra da mantarı dibe çeken bir şeyler olduğunda büyük bir heyecanla çekersiniz.Tabi bu mantarla yapılan olta avcılığı..
Bir de denize attığım çapari var.Ucunda bir kurşunla beraber 9-10 balık iğnesini denize fırlatıyorsunuz.Çek sar ... Çek sar ... Çek sar .. Ne kadar zevkliydi .Hele de üç beş balık birden takılıp geliyordu.
Çok zevkli bir olay.Zevkler ve renkler farklıdır.Ama zaman nasıl değerlendirilir diye kendinize soruyorsanız ve durumunuz da uygunsa hemen bir olta ayarlayın.En kötü denemiş olursunuz.
Tavsiye olarak da kısa kollu giyinmeyin.Güneşte uzanmaya beklemez bu.Güneş kremi kullanın ve şapkasız durmayın.Kollarınız yanması,başınızda yumurta pişmesin istiyorsanız beni dinleyin.
Haydi... Vira Bismillah ... Rastgele...

No comments :

Post a Comment

Comments