Wednesday, June 1, 2016

Hangi şampuan?

  No comments
Belki de var ama herkes kendi çözüm yolunu bulmaya çalışıyor. Saç ekimi , günümüzde en büyük çözüm yollarından biri gibi görünüyor. Saç ekim fiyatları eskisi kadar pahalı olmamakla beraber her ilde bulabileceğiniz bir olay durumunda.
Öğretmenlik mesleğine başlamamla birlikte saçlarımdaki beyazlar ve açılmalar,dikkatimden kaçacak gibi değildi.Bunu için arkadaş tavsiyesi dinleme ile bir serüvene atıldım.
En iyi şampuan hangisidir diye aramalara başladım. Arkadaşın biri 'Dove' deyince kıramadım. Saç dökülmesine karşı en iyi şampuan  bu deyip kullanmaya başladım.
Sizlerde de oluyor mu bilemem ama ne zaman şampuan değiştirsem,ilk başlarda süper oluyor.Nihayetinde bu da öyle oldu.Kepek sorunu azaldı.Saçlarım canlandı filan.Tabi gönül isterdi ki bu hep böyle devam etsin.Olmadı tabi.
Şampuanın bitmeye başlaması ile birlikte etkileri de bitmeye başladı sanki.Derken eski tas,eski hamam olduğunu farkettim.Açılan kısımlar yoluna devam ediyordu.
Malesef ben de bir işe yaramadı.Arama tarama çalışmalarım bununla sınırlı değil tabi.Bir sonraki yazıda  devam edeceğim.Kendi tecrübelerinizi de yorum yaparak paylaşırsanız,diğer insanların faydalanmasını sağlayabilirsiniz.

No comments :

Post a Comment

Comments