Monday, June 20, 2016

Hangi mutfak modeli?

  No comments
Zaman, bir çok alanı değiştirdiği gibi yaşam biçimimiz ve alışkanlıklarımızı da etkiliyor.Bunun etkilerini yaşamımızın her karesinde görmek mümkün.Ben daha çok mutfak çeşitleri üzerine konuşmak istiyorum bu yazımda.
Mutfak dediğimiz yer,daha önceleri sadece evin  yemek yenen bir odası idi. Genelde tüm odalardan ayrı,kendi başına bağımsız bir hayatı vardı mutfağın.Birine su getir mutfaktan dendiğinde; kim gidecek oraya cevabının muhatabıydı.Annelerin yegane ofisi,kızların bulaşık yıkama mekanı idi.
Peki ya şimdi?
                 Ada mutfak modelleri var mesela. Günümüzde en çok sevilen mutfak modellerinde biri.Çok küçük bir alanda da olsa çok şık,içinden çıkmak istemeyeceğiniz bir mutfak modeli olabiliyor.Başka bloglardan resim almayı uygun görmediğim için görsel aramaları size bırakıyorum.Çok değişik ve hoş modeller bulacağınıza eminim.Amekin mutfak diye bildiğimiz bu modelde yeme içmeye iyice alışıyorsunuz.Kendim böyle bir mutfağa sahip evde kalmıştım.Ondan biliyorum.Özellikle lavabo ve ocağın bir ada şeklinde duvardan ayrı olduğu modeller,insanın iştahını açıyor yani.
            Vintage mutfak ise bir diğer model.'Antika eşyalar,demirciler çarşısında para etmez.' kaidesince nostaljik mutfak modeli diyebiliriz.Eski bir görünüm verilerek oluşturulmuş bir mutfak modeli bu.Artık sipariş vererek bile bu tür mutfakları yaptırmak mümkün.
       Tabi hayatımızın değişmez gerçeklerinden biri olan para,burada bir kez daha ortaya çıkıyor.Tamam iyi güzel de fiyatları nasıl diye hiç bakmadım açıkçası.Öyle ya kiracıya ne gerek mutfağın hangi modelde olduğu?
         Hepinizin çok güzel evlerde yaşaması dileğiyle...

No comments :

Post a Comment

Comments