Wednesday, June 29, 2016

Güneş gözlüğü almanın tam zamanı

  No comments
Bir yaz mevsimini daha geride bırakmak üzereyiz.Eğitim-öğretim yılının geç başlaması,tatil olayını biraz uzatsa da yeni yılın telaşı ortalığı sarıyor artık.
Tatil yeri fiyatları ucuzlamaya başlarken asıl indirimi güneş gözlüklerinde kaçırmamanızı tavsiye ederim.Blog benim olduğuna göre kendi kullandığım markayı da size söyleyeyim.
Ray ban polarized gözlük satın almıştım yaklaşık iki yıl önce. Bir tanıdık ile gittiğimden fiyat ve ödemem konusunda yardımcı oldular.Özellikle araba ile uzun yola çıkacaklar için kesinlike tavsiye ediyorum.İyi bir güneş gözlüğü satın alın. Polarized olmasına dikkat edin.Biraz pahalı olsa da yine de alın.Tecrübe ile sabit pişman olmayacaksınız.
Kullanım konusunda dikkat ederseniz uzun süre kullanırsınız.Ki ben kaç kere gözlüğümü düşürdüm.
Alırken en çok dikkat etmeniz gereken konu,yüzünüz ile gözlüğün uyumlu olması.bu konuda tanıdık biri ya da birilerini beraberinde götürmekte fayda var.Çıkınca çok pişman olmazsınız en azından.
Gözünüze kendinize mukayet olun.

No comments :

Post a Comment

Comments