Tuesday, June 14, 2016

En iyi diş macunu sizce hangisi?

  No comments
İnsan,sosyal bir varlık olduğu için sürekli çevresi ile iletişim halindedir.Konuşmak ise insana verilmiş en büyük cevherdir.
İnsanın kendisini ifade etmesi en çok konuşma ile olduğundan, diş ve ağız sağlığımıza özellikle dikkat etmeliyiz.Öğretmenler gibi zamanının büyük bir bölümünde konuşanlar,kullandıkları diş macununa çok dikkat etmelidir.

Bazen elimizde olan bazen de elimizde olmayan sebeplerden dolayı ağzımız koku yapabilir. Diş doktoruna gitmeyi ihmal etmeyin.Dişçiye gidenin dişi ağrımasa da ağız kokusu geçmez.Birde öğrencilere dişerini fırçala deyip kendin fırçalamasan olur mu?
En iyi diş macunu hangisi diye çok deneme yapmadım açıkçası.Önceliği reklamı olanlara ve çevremin tavsiyelerine verdim. Colgate iyi bir seçenek gibi duruyordu. Sensodyne ' de aradığımı bulamadım.
Son tercihim colgate total 12 saat oldu.Sabah ve akşam fırçaladığım zaman dişerlimin bayağı bir temiz kaldığını farkettim.İyi bir deneyim oldu.Sizlerle de paylaşmak istedim.
Misvak kullanmaya da alışmak isterdim ama bir türlü beceremedim tabi.Neyse bol sağlıklı günler hepinize.

No comments :

Post a Comment

Comments