Wednesday, June 1, 2016

Blog yazarlığı ve blog kazançları

  No comments
Blog yazarı olmak , günümüz koşullarında meslekten sayılmasa da hatırı sayılır bir insan topluluğu bu iş üzerinden para kazanıyor artık.Nedeni ise çok basit: Her şey internette var.
İnsanların alışkanlıkları içerisinde bulundukları ortama göre çok rahat değişebiliyor.Kişileri değiştirmek yerine alışkanlıklarını kontrol etmek daha iyi bir yöntem.Sonuçta kişi de arkasından gidiyor alışkanlıklarının.
Blog reklamları ne kadar kazandırır ? sorusuna cevap arıyorsanız, güncel olan ve en çok okunan blogları bulmanızı ve incelemenizi tavsiye ederim.Kendi görüşüm ' Evet,bu işte ciddi paralar kazanılabilir.'
Ben de birkaç bloga baktım.Hatta hangi reklam aldıklarını da inceledim. İyi bir takipçi kitlesine sahip olursanız,çok iyi bir kazancınız olacağını düşünüyorum.Tabi iyi bir takipçi kitlesi için iyi bir şeyler koymanız gerekiyor ortaya.Yoksa internette yeterince çöp gibi site var.
Daha önceki yazılarımda da bu konuya değindiğim için özet geçmek istiyorum. Gerçekten iyi para kazanmak istiyorsanız blog reklamları ile ,iyi bir blog oluşturmanız gerek.Gerisi teferruat...

No comments :

Post a Comment

Comments