Saturday, June 4, 2016

Alexa üzerine

  No comments
Alexa düşürme yöntemlerinden bahsetmek istiyorum..Bu defa da suni yöntemlerle alexa sıralaması nasıl düşer üzerine yazmak istedim.
Bu işi yapan bazı siteler var.Ücretli de olabiliyor.Mantık şu : Siz birinin sitesinin linkine tıklayarak o siteye hit kazandırıyorsunuz.Başka biri de aynı yöntemler sizin sitenizi ziyaret ediyor.
Bu işlem için bazı siteler uygulama indirmenizi de isteyebilir. Hitleap gibi.Bir ara kullandığım için biliyorum.Kesinlikle kullanmanızı önermem.Çok iyi bir hitiniz olur,sıralamanız birdenbire düşer.Ancak bir süre sonra gerçek ziyaret olmadığı için gece gündüz çalışsa da fayda vermez.
Bunun gibi bir çok program bulmak mümkün.Ama hepsi aynı mantıkla çalışır.Uzak durun.
Sıralamanızın düşmesi için önem vermeniz gereken konuların başında seo geliyor. Temanızın ve içeriklerinizin seo uyumlu olması gerekiyor.
Nasıl seo uyumlu makale  yazılır sorusunun cevabını verecek bilgim yok malasef.Bu konuda uzman olan seo üzerine uzman olan sitelerden faydalanabilirsiniz.Ben de oralardan bir kaç bir şey öğrendim.Şimdi ona uygun yazmaya çalışıyorum.
Konu uzun olduğundan bir başka yazıda görüşmek üzere...

No comments :

Post a Comment

Comments