Wednesday, June 1, 2016

Adsense gelirlerini artırmanın yolları-2

  No comments
Günümüzde tüm meslekler değişimşe uğradığı gibi para kazanma yolları  da günden güne değişiyor.İnternetten para kazanmanın yolları araştırıldığında karşınıza çıkacak ilk sonuçlar arasında google adsense ile para kazanma gelir.Peki bu o kadar kolay mı?
Aslında bu sorunun net bir cevabı varsa o da budur:Size bağlı.Benim gibi bu işi meslek arasında bir yerde  yapıyorsanız bu işten çok bir kazanç beklemeyin.Dediğim gibi bu tesptitler tecrübelerimden  ileri geliyor.Tabi ki siz belki daha fazla kazanıyorsunuzdur.
Öncelikle sitenizi güncel tutmanız gerek.Ben iş arasında aklıma geleni yazsam da bu öyle olmuyor.Güncel demek her gün bir yazı girin,o da 300 kelimeden fazla olsun demek değildir.Günümüz insanı şu an internette ne arıyorsa,onu bulup sitenize orjinal bir şekilde yazmanız gerekli.Uzunluğuna dikkat edin ama özgün olması daha önemli.
Diğer sitelerden de okuayabilceğiniz bilgilerden biri de niche(niş)  kelimelere odaklanmak olacak.Unutmayın ilki güncel bir konu üzerine en az 300 kelimelik  bir yazı idi.Şimdi bu yazıyı niche kelimeleri kullanarak yazmanız gerekli.Niye mi bu kadar önemli bu?Ülkemizde en çok kullanılan arama motoru google olduğuna göre bu aramalarda sitenizin ön plana çıkmasını istiyorsunuz çünkü.Diğer türlü nasıl hit kazanırım diye kara kara düşünmek zorunda kalırsınız.
Aslında bu yazıyı yazarken bu kadar uzun süreceğini düşünmedim.Maksat bilgi vermek.Siz de benim gibi bu işi öğrenmeyi senelere yaymayın diye söylüyorum.
Adsense reklam yerleşimim nasıl olmalı sorusuna geçmeden önce,sitenizin hitini sormak istiyorum.Benim tespitlerime göre google adsenseden en fazla kazanan siteler günde binlerce ziyaretçinin uğradığı siteler olmuş.Ki bu gayet normal.Biri tıklamazsa öbürü tıklar şeklinde bir kazanç bu.Ben meseleyi biliyormuşsunuz gibi yazıyorum çünkü maksadım kendi tecrübelerimi paylaşmak.
Nerde kalmıştık? Adsense başvurusu yapmadan önce dikkat edilmesi gerekenlerden birisi ve hatta ikincisi bence hit.Yani sitenize günde kaç kişi,nasıl,nerden geliyor? Bence minumum iki yüz organik hitiniz olması lazım.Bu benim tespitim.Adsenseye kabul edilmek hite bağlı değil yoksa.
Neden mi hit? Diyelim ki hitiniz düşük ama adsense başvurunuz onaylandı ve reklamları sitenize koydunuz.Bu defa başlayacaksınız adsense gelirlerim neden düşük? Kimse gelmiyor ki sitene.Cevabı çok uzakta arama yani.Kimse gelmezse kimseye gösterimde olmaz tıklama da.Şimdilik bu kadar.Bu yazı dizisini sürdürmeyi düşünüyorum.Çünkü çok ve hep güncel bir konu.

No comments :

Post a Comment

Comments