Tuesday, May 16, 2017

Başarının anahtarı:Azimli olmak

  No comments
Bir önceki yazımı ve ondan önceki yazımı da okudunuz umarım. Bir sorayım dedim.
İlk blog oluşturduğum günü hatırlıyorum şimdi. blogspot.com  uzantılı olsa da çok havalı gelmişti. Sonra bir arkadaşım ile paylaştım bunu. O da tebrik etti ve her gün bir yazı girmemi istedi. Bir hevesle ilk yirmi gün her gün yazdım.
Yazdıkça gelişiyor,daha kısa sürede daha güzel yazılar yazıyordum. Tabi bu hep böyle devam etmedi. Yaz tatili, misafir gitmeler, misafir ağırlamalar derken heves de yazacak yazı da kalmadı (!)
Sonra kaç defa blog adı değiştirdim bilmiyorum. Sonra Google Adsense Başvurusu derken bir çok blog geçti elimden.
Bir ara tamamen vazgeçtim. Zaman yok diye erteledim,boş verdim. Son olarak bu blog hoşuma gitti. İsim olarak da görünüş olarak da beğendim. Ama halen eksik olan bir şey vardı : Yazmak
Son dört gündür, her gün bir yazı girmeye çalışıyorum. Zaten konu da bu : Azimli olmak
Şimdilik gayret ediyorum ve umarım daha da iyi olacak. Ne iş yaparsanız yapın, azimli olmaya özen gösterin. Okuduğum bazı forumlarda iki sene sonra gerçekten başarılı bir blog oluşturduğunu,ondan sonra iyi kazançlar elde ettiklerini yazanları okumuştum. Gerçekten çok aceleci olmuşum ve azimli davranmamışım diyorum kendime.
Sizce azimli olmak başarılı olmak için de yeter sebep değil mi?

No comments :

Post a Comment

Comments