Tuesday, February 21, 2017

Toplumsal çözümler

  No comments
Günün geç saatlerine doğru ilerliyoruz. Bu saatte ne yazısı deyip üşenmedim. Klavyeyi avuçlarımın arasına aldım. Devir değişince de deyimler de değişiyor gibi.
Bir önceki yazımda belirttiğim gibi zamanımız yok dememek için de yazmak istiyorum. En azından içimdeki yazma isteği ölmesin.
Toplumsal değişimlere değinmek istiyorum bu gün. Etrafınızı en son ne zaman dikkatli bir şekilde incelediniz? Kim,nasıl bir değişme yaşamış fark ettiniz mi? Bu soruları da kendinize sorarak bir çıkar yol buldunuz mu?
Niyetim kimseye laf çarpmak,yarasını deşmek değil. Biraz daha çevresinde olan bitene duyarlı insanlar görmek istiyorum. Kim bilir ben bile daha doğru bir bakış açısına sahip olmalıydım.
Gece gece daha fazla rahatsız etmesem iyi olacak.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizce toplumun bakış açısı  nasıl olmalı?

No comments :

Post a Comment

Comments