Wednesday, June 29, 2016

Saç dökülmesine karşı en iyi şampuan hangisi?

  1 comment
Saçlarımı kurtarma çalışmalarımdan birini daha bu yazımda paylaşmak istiyorum. Sorum şu : 'Saç dökülmesine karşı en iyi şampuan hangisi?'
Bir önceki şampuanda uğradığım başarısızlık sebebiyle gözüm yükseklerdeydi artık: Christiano Ronaldo. Evet,şu hani milyon dolarlara transfer olan adamın çıktığı clear reklamları gözüme çarptı.
Adam hem iyi futbolcu,hem ne kadar popüler biri .. vs derken onun kullandığı şampuanı ya da onun reklamına çıktığı şampuanı kullanırken buldum kendimi.
Şampuanın en önemli özelliğinden bir tanesi de kepeğe  karşı en iyi şampuan  olarak geçmesiydi reklamında. Yeni teknoloji, şöyle teknoloji derken aradan biraz zaman geçti artık.
Yine ilk zamanlar kendimi iyi hissettirdi şampuan.Saç dökülmeleri azalmış,kepekler bitmiş gibi geliyordu.Sanki deneme sürümü almışçasına şampuan şişesinin sonuna geldiğimde aynı şeyler başa sarmıştı sanki.Saç dökülmeleri devam,kepekler de eski yerinde ...
Yani anlayacağınız eski tas,eski hamam,eski kafa ,eski saçlar...Bir dahaki yazımda head and shoulders ile ilgili maceramı anlatmak istiyorum. O zamana kadar head shoulders knees and toes şarkısı ile sizleri başbaşa bırakıyorum.

1 comment :

  1. Hocam yorumu belki reklam olarak algılayacaksınız. Bundan dolayı özür dilerim. http://sacdokulmesinecozum.org bu şampuanımı incelemenizi konuya eklemenizi rica ediyorum. Hatta bu şampuana dairde yeni bloglama yaparsanız memnun olurum. iyi gir girişimcisiniz yolunuz açık olsun

    ReplyDelete

Comments