Wednesday, June 29, 2016

Aft sorununa çözüm

  No comments
Aft hepimizin demesek de çoğumuzun yaşadığı bir ağıziçi problemidir.Ağzımızın içerisinde çıkan,beyaz görünümlü,üzerine bir şey değdiğinde canımızı yakan,can sıkıcı bir olaydır aft.Kendim de defalarca aft geçirdim.
Sebebi uzmanlarına göre belli değil ama bazı şeylerin aftı tetiklediği bir gerçek.Mesela stres.Günümüzde bir çok hastalığın kaynağı olan stres,buraya da el atmış anlaşılan.Diğer sebepler internetten okuduğum kadarıyla yiyecekler,sigara,bazı hastalıklar,B12 ve demir eksikliği imiş.
Peki aft tedavisi nasıl olur?Üzgünüm ama bu da grip gibi kendisi gelip kendisi giden bir hastalıkmış.Sadece alacağınız bazı aft ilacı türü şeyler acınızı hafifletebilir.En azından ağzınız yanmadan yemek yersiniz mesela.
Kendim aft ilacı olarak aftamed sprey almıştım.İşe yarar bir ilaç.En iyi ilaçtan da uzak olursunuz tabi ama başınıza pardon ağzınıza  aft  gelirse aftamed kullanmanızı tavsiye ederim.
Yok,ben ilaç kullanmam derseniz de tercih sizin tabi.On gün içerisinde kendisi geçiyormuş aftın.
Kendinize iyi bakın.Başka çözümleri varsa yorum yapmaı unutmayın.

No comments :

Post a Comment

Comments